قصص نيك ساخنة انيك زوجتي العاهرة بقوة

หนังโป๊ไทย - หนัง โป๊ ฟรี, หนังโป๊เกย์ , หนังโป๊เลสเบี้ยน , หนังโป้ฝรั่ง

و انتابتني حرارة جنسية كبيرة جعلتني ادخل زبي بقوة في كس زوجتي حيث قربته و فركته قليلا على شفرتيها ثم دفعته لاجد الكس يحتضن زبي بكل محنة و حرارته كانت كبيرة و زبي حين ادخلته شعرت بمتعة جعلتني احركه بقوة و بطريقة ساخنة نار و بلا توقف . و يا لها من متعة كبيرة لما يحتك الزب داخل الكس و الكس يكون عرقان و لزج و زوجتي انطلقت اهاتها لما كان زبي الكبير يجبر كسها على التمدد الى اقصى درجة و انا ادخل زبي بقوة و ادفع الى الامام و ارد الى اللخف و اسمع اه اح اح اه اه اه و انا اشعر بمتعة كبيرة و رجولة غير محدودة اثناء النيك القوي الساخن

صور بزاز كبيرة - قصص نيك جديدة - قصص سكس - قصص نيك - صور بزاز - قصص حب

و ضممتها بقوة الى صدري و انا ادخل زبي بقوة و الشهوة مشتعلة و الرغبة حادة جدا و اشعر ان نبض الزب بدا يقترب و الشهوة بدات تصل الى اقصى مدى لها و لذلك صرت احرك زبي بسرعة كبيرة و انا انيك زوجتي و اجامعها جماع ساخن و بحرارة جنسية كبيرة . و ارخيت العنان لزبي حتى يتحرك في كس زوجتي على راحته و هي ما زالت توحوح اه اه اح اح اح و انا انيكها بتلك الوضعية الحامية جدا و ادخل زبي بقوة للخصيتين و اشعر ان كسها كان مملوء بالمحنة و الحرارة الجنسية التي تجعلني اذوب فيه حتى بدا زبي يقطر و يسقي كس زوجتي بحليبه الحار الساخن و النيران تخرج مني ساخنة اه اح اح اخ اخ

و كان المني يخرج مني قوي و حار جدا و انا ما زلت احرك الزب في كس زوجتي لان احتكاك زبي على كسها كان جميل و يسخنني و يجعلني اعيش اجمل متعة و احلى لذة و هي كانت توحوح و ترتعش حين ذاقت الزب مني . و ذقت في ذلك اليوم اجمل سكس و زبي اخرجته و قد اصبح مثل القماش البالي من شدة الارتخاء و الذبول بعدما كان منتصب كالحطب و انا احس باجمل نشوة و انا اتلذذ و زبي يدخل بقوة للخصيتين في كس زوجتي العسلي الساخن

 

زبه يؤلمني لكنه لذيذ و احب ان اتناك و احب الام الزب

انا متزوجة و احب زوجي و زبه يؤلمني لكنه لذيذ جدا و انا احب النيك و الزب في كسي و السبب الذي جعلني احب زب زوجي هو انه يملك زب كبير جدا و ضخم اكثر من عشرين سنتيم و غليظ كانه قارورة و انا احبه حتى حين يكون مرتخي لانه لذيذ في المص . من اول يوم عشقت زب زوجي فانا لما فتح امام بنطلونه و اخرجه شعرت بانني امام وحش و كانت اول مرة ارى الزب ولم اكن اعلم ان هناك رجل يملك زب بذلك الحجم و اعتقدت ان كل الرجال يملكون قضبان كبيرة  و لما لمسني به في فخذي شعرت بحرارة جعلت قشعريرة كبيرة تسري في جسدي

صور بزاز كبيرة - صور سكس عربي - صور بزاز - قصص سكس

و كان زوجي يقبلني بحب كبير و علمت ان زبه يؤلمني حين يدخله لكني كنت متشوقة جدا و لما وضعه بين فخذاي ازداد شوقي للزب و فتحت له رجلاي طواعية لكن لما دفعه في المرة الاولى احسست بالكهرباء في جسمي و بدات اصرخ اه اه اه .. كان الزب مؤلما جدا بقدر حلاوته و كان زوجي يدخل ببطئ فهو يعلم اني اذوق الزب لاول مرة و كسي ضيق لكن اللذة و الشهوة اجبرته ان  يدفع بقوة و يحاول اختراق كسي و فعلا لم يطل الامر كثيرا حتى كان الزب و راسه على ابواب غشاء بكارتي و كسي موسع لاقصى درجة و زوجي يحاول ادخاله بقوة و زبه يؤلمني لكنه لذيذ

ثم قطع الزب غشائي و انزلق في رحمي و كان زبه يؤلمني لكن كسي تبلل حتى يساعد الزب على الانزلاق و زوجي شعر ايضا بحرارة كبيرة و بما انه كان يحس بما كنت احس به كان يدفع به ببطئ شديد  ولم يكن يحركه الا بطريقة خفيفة .. و سخنت انا رغم الم الزب و زوجي يواصل النيك و تحريك الزب بلا توقف و يقبلني و لم اكن اعلم ان زبه يريد الانفجار في كسي لان زوجي ربما ايضا ينيك لاول مرة فهو خجول و يحبني جدا و كان زبه يؤلمني لكن لما بدا الزب يكب في كسي اصبح ينزلق اكثر كانه كان يقذف المرهم و انا شعرت براحة كبيرة و حرارة جميلة .

و كانت قطراته كانها مرهم تسيل في كسي و هو يقبلني و انا ارتعش و احسست بمتعة كبيرة فمع اول نيكة جاءتني الرعشة و كنت سعيدة جدا لان زوجي زبه كبيرو  ضخم و اعتقد ان اغلب الفتيات سيحسدنني على امتلاك زوج بمثل ذلك الزب . و حين سحب زوجي زبه ترك في كسي فراغ كبير جدا و صرت احس ان الهواء يدخل في كسي و من ذلك اليوم و انا احب زوجي و اعشق زبه الكبير على الرغم انه احيانا يجف كسي و يصبح زبه يؤلمني في النيك لكن حلاوة النيك لا تكتمل الا مع الالم الزب الكبير و ذته القصوى في الكس

 

صاحب ابن جوزها يتحرش بصدرها في التاكسي و يداعب الحلمة

في الحلقة دي نتابع أزاي رانيا بقت تلاعب أشرف اللي هو صاحب ابن جوزها يتحرش بصدرها في التاكسي و يداعب الحلمة بتاعتها وهي خايفة السواق يشوفهم. المهم نكمل اللي فات ونقول أن شادي حط دراعاته الأتنين حولين منها و دفن وشه في كتفها وقال بعاطفية و انفعال:” أنا كمان بأحبك أوي يا ماما..” قالها بهمس وبعدين حضنته و حضنها وضمها له وقالت:” كفاية…لسة قدامنا كتير نعمله النهاردة رايحين نجيب أشرف من ملجأه عشان نقعد مع خالتي يومين شوية… يلا بقا عشان تعبي الشنط و تحط أدوات الغسيل. أنا هاعبي هدومي وهدوم تامر عشان نمشي بعد ساعة. لو أنت جعان الفطار على الترابيزة. أشرف فعلاً كان مستني في الملجأ عالبوابة شافوه من بعيد شادي فتح نافذة التاكسي و طل منها و شاور له وهو بيقرب منه. رانيا قعدت ودراعها حولين ابنها و الولاد جنب بعضهم جنبها. فضلوا يدردشوا شوية مع بعض بشكل مثير وبسرعة لقوا نفسهم في الريف وسط الغيطان و حقول القمح و الماشية في التاكسي. صور بزاز - قصص سكس
نادت رانيا أشرف يقعد جنب منها:” أشرف تعالى يا حبيبي أقعد جنبي شوية و قلي أخبارك أيه. المدرسة عاملة أيه معاك؟ و الدار أخبارها أيه؟” أشرف:” كل حاجة كويسة بس يعني المشاغبة مع الولاد بس يعني انا قدهم و قدود و بضربهم..” رانيا:” ليه كدا بقا أنتوا كبار يعني؟” شادي قال:” لأنه بيضربهم في حصص الكمبيوتر وخاصة في الألعاب طول الوقت دا اللي بيحصل…مفيش حد يقدر يغلبه أبدا ما عدا انا طبعا….” انتهى شادي من تعليقه بفخر وزق زميله في دراعه. أشرف رد له الضربة بالراحة وقال بسخرية:” ها..لا يا راجل انت غلبتني مرة واحدة بس!” شادي:” لا أكتر من مرة فاكر لما غلبتك أول مرة لما كنا في أولى ثانوي..” أشرف:” هاهاها…” ضحك منه بسخرية و التفت لرانيا:” غلبته أكثر مما هو غلبني صحيح..” رانيا بقت مبسوطة بالمنافسة الكلامية دي وصداقتهم اللذيذة وبقت تهزر معاهم و تعد المرات اللي كل واحد غلب فيها التاني. راحت رانيا في النوم شوية وبعدين حاجة صحتها. راح صاحب ابن جوزها يتحرش بصدرها في التاكسي و يداعب الحلمة وكانت يد أشرف اللي حطت فوق دراعها و صوابعها اللي كانت على بعد سنتيات من صدرها.
شافها تفتح عيونها و تعصر دراعها برقة فانحنى ناحيتها و قبلها على كتفها. باست جبهته و رجع لورا و بص عليها وهمس:” ماما رانيا شادي كان قلي عن اللي حصل أمتى بقا دوري؟” جسد رانيا تيبس وبصت على شادي اللي حط راسه على الشباك و غمض عيونه فقالت بهمس لأشرف:” لا يا عسل مش دلوقتي و مش هنا يعني…” همسلها أشرف:” أرجوك يا ماما..عطشان بلييييز..” تنهدت رانيا و فرغت غضبها في النفثة دي وقالت:” مش هنا…. السواق ممكن يشوفنا…” أشرف رمى ظهره للخلف بضيق فطبطبت على يده:” متضايقش..خلاص قربنا أهو…” قرب منها لزق فيها و حط يده على دراعها مرة تانية. حست بدراعه تحت باطها و صوابعه تتسلل تبحث عن جانب صدرها. نزلت دراعها لتحت بعنف و احتجزت صوابعه من اللعب. شعرت به يحاول مرة تانية ويشدهم مش هامه عنفوان الحركة اللي كان بيعملها عليهم. ضحكت على صراعه المستخبي و قللت الضغط على صوابعه و راح سحبهم بعيد وقالت له:” خليك ولد كويس يا حبيبي عشان خاطر ماما.” إجابته لها كانت بانه يخفف من ضغط صوابعه مرة تانية و يحركهم برقة ناحية جانب صدرها. طوت دراعها عليه مرة تانية بس مش أوي المرة دي . كانت بتسيب صوابعه تستريح علي صدرها مرة تانية و دراعها بيحجب رؤية السواق. راح صاحب ابن جوزها يتحرش بصدرها في التاكسي و يداعب الحلمة وصوابعه بقت تبحث عن الحلمة و لكن ثخانة الستيان اللي كانت لابساها صعبت الأمور عليه. في داخلها كانت سعيدة بأنه بيعمل كدا فبقت تفلت صوابعه وية شوية وهو كان بيحاول يشد كاب حمالة الصدر لتحت من ورا دراعها المتني وهي تمسك صوابعه. أنحنت عليه و همست:: بطل طيب.” مجموعة تانية من الصوابع تحت باطها صدمتها و زودت صدمتها و اندهاشها من إلحاح الولدين! قفشت صوابع شادي كمان مش أشرف المرة دي! شدت بيدها على فخذه و عصرته وقالت:” لا!” قالتها بصوت واطي مش مسموع غير له. رانيا كانت تعشق ابن جوزها شادي و صاحبه أشرف بس أصرارهم كان يرهقها ويتعبها و ينرفزها. شافت رانيا أنه من الأسهل لها انها تسيبهم وتستلم لرغباتهم من أنها ترفض و تقاومهم في التاكسي فطوت دراعاتها حولين صدرها الكبير تخبي جوز الأيدين اللي عمالة تعبث بيهم و تعبث بالحلمات…يتبع….

 

Momoringoは女の子と男の子のためのフラッシュゲームサイトで、ダウンロードせずに無料のオンラインミニゲームです。料理ゲーム、ドレスアップゲーム、メイクゲーム... 

Momoringoは女の子と男の子のためのフラッシュゲームサイトで、ダウンロードせずに無料のオンラインミニゲームです。料理ゲーム、ドレスアップゲーム、メイクゲーム...